duminică, 27 februarie 2011

50 de adevaruri universale despre barbati

1. De ce trebuie mereu să îţi reamintesc că „Te iubesc”? Ti-am spus-o deja o dată.
2. Aş face orice pentru sex; chiar şi să mă leg la cap cu tine pe viaţă.
3. Urăsc să mă cert cu tine. Aş prefera mai degrabă să găsim un compromis.
4. Ador părul lung. Îmi pare rău, dar chiar îmi place.
5. Când vorbeşti calm, nu mă pot abţine să nu te ascult.
6. Trebuie să mi se spună „Nu” câteodată.  Nu prea des, dar din când în când, să-mi amintesc că eşti costisitoare.
7. Te rog, nu mă întreba cum arăţi, dacă nu eşti dispusă să ai încredere în răspunsul meu.
8. Ochii mei observă alte femei, mult mai des atunci când tu eşti supărată pe mine.
9. Când eşti fericită cu mine, tot ce vreau e să îţi fac pe plac.
10. Dacă simt că nu te pot face fericită, nu mă simt ca un bărbat adevărat.

11. Mă aştept să fii gata când vin să te iau de acasă.
12. Ţigările fac orice femeie să pară ieftină şi uşoară.
13. Mă tem că, dacă las o femeie să îmi pătrundă în suflet, o să profite de mine.
14. Dacă nu mi te poţi împotrivi când mă port ca un copil, eşti prea slabă pentru ca eu să îmi deschid sufletul în faţa ta.
15. Dacă stai cuminte lângă mine, după ce mi-ai pregătit mâncarea, o să fii surprinsă cât de repede pot ierta.

16. Ai făcut ceva ce m-a rănit. Daca nu mai aduc vorba de lucrul ăla, mă gândesc să te părăsesc.
17. Nu citesc gândurile. Adu-ţi aminte că nu-s fată.
18. Se poate să te pricepi la modă, da’ mi-ar plăcea să te îmbraci pentru a-mi face mie pe plac, nu altor femei.
19. Dacă îmi pierd podoaba capilară, nu e nimic amuzant. Ţie ţi-ar plăcea să glumesc în legătură cu greutatea ta?
20. Când îţi vorbesc despre golf, şi tu pari plictisită, ar fi drăguţ din partea ta să îţi aminteşti de toate dăţile când eu te-am ascultat vorbind despre ceva ce e important pentru tine.

21. Femeia pe care o iubesc e uşor de mulţumit. Apreciază efortul pe care îl depun pentru a o face fericită, chiar dacă pricep detaliile pe dos.
22. Arăţi trăsnet în rochie.
23. Urăsc să mi se spună ce să fac, mai ales când nu cer ajutor. Mă face să mă simt de parcă ai fi maică-mea.
24. Dacă rămâi să dormi la mine, s-ar putea ca în cele din urmă să te iau de nevastă. Dar mă voi simţi mai puţin motivat.
25. In timpul sexului, urechile mele sunt la fel de sensibile la cuvintele tale, cum este pielea ta la atingerea mea.

26. Am nevoie de un fel de semnal sau indiciu pentru a traversa camera şi pentru a te aborda. Dacă eşti măritată?
27. Simt că ai încredere în mine când îmi ceri sfatul.
28. Când insişti să deţii controlul, simt că suntem în competiţie.
29. Să fiu respectat e mai important pentru mine decât să fiu iubit.
30. Vreau ca fiecare tip să mă invidieze când apărem undeva împreună. Te rog, nu-ţi fă de cap.

31. Când sunt supărat, sunt foarte sensibil la tonalităţi. Cum o spui e mai important decât ce spui.
32. Urăsc când îmi ignori complimentele. Mă faci să-mi doresc să nu ţi le mai fac.
33. Sunt mult mai nesigur, decât îţi închipui tu. De ce crezi că am atâta nevoie de respectul tău?
34. Nu ştiu întotdeauna cum mă simt. De-asta nu-ţi spun.
35. Nu vreau să faci lucruri pentru mine. Tânjesc să te mulţumesc eu pe tine.

36. Dacă fac un lucru şi spun ceva ce contrazice acţiunea mea, ia-te după ce fac, asta întotdeauna îţi va spune ce-i în sufletul meu.
37. Îmi doresc să îţi fac pe plac când pur şi simplu îmi zâmbeşti fără să-mi ceri ceva anume.
38. Chiar nu vreau să ştiu nimic despre vreunul dintre foştii tăi prieteni. Indiferent care e subiectul.
39. Dacă nu îţi împărtăşesc gândurile mele e pentru că nu cred că mă vei asculta fără să mă întrerupi.
40. Nu-mi place să mă cert şi nici să ghicesc ce nu-i în regulă. Spune-mi ce-i, ca să pot să repar.

41. Îmi place la nebunie când îţi strângi părul în coadă. E o chestie freudiană.
42. Nu mă întreba : „Ai de gând să porţi aia?” când sunt deja îmbrăcat.
43. Un domn ar trebui să fie mereu respectat în public de către doamna lui, chiar dacă aceasta nu este de acord cu el.
44. Dacă tu nu crezi că eşti drăguţă, nu mă vei crede nici pe mine când ţi-o spun, nu contează de câte ori ţi-o spun.
45. Nu e vorba despre câte kg ai, corpul tău bine proporţionat este atât de atractiv.

46. Câteodată am gânduri ciudate. Nu le iau în serios şi nu vreau să le împart cu tine (sau cu altcineva).
47. Câteodată chiar nu vrei să ştii la ce mă gândesc. Vezi mai sus.
48. Dacă mă înşeli, e aproape imposibil să depăşesc momentul.
49. Nu-mi amintesc totul despre relaţia noastră, dar asta nu înseamnă ca nu te iubesc.
50. Am nevoie de timp să mă calmez când sunt supărat, pentru a nu-ţi spune ceva ce voi regreta mai târziu.

Un comentariu: