duminică, 6 martie 2011

Probleme cu fata

Adresez acest articol , persoanelor care au probleme cu fata, asta insemnand cosuri, pete sau orice altceva de genul asta. Si eu ma confrunt cu aceasta problema de foarte mult timp si intr-un final m-am hotarat sa merg la dermatolog. Am fost , si mi-a explicat ca toate aceste probleme sunt din cauza dereglarilor hormonale, si pentru faptul ca inca suntem tineri si organismul nostru nu s-a reglat in profunzime. Mi-a prescris o reteta si dupa 2 saptamani , trebuie sa merg iarasi . Mi-a recomandat asa: antibiotice Doxiciclina ( am fost la farmacie si mi-a dat o cutie cu 15 pastile), o crema Brevoxyl, si o lotiune de curatare pentru ten acneeic de la Seba Med.
In legatura cu preturile acestora...MIe mi-a dat reteta compensata ...dar preturile intregi sunt cam asa: Doxiciclina in jur de 27 lei  Brevoxylul nu a avut cum sa mi-l dea compensat si am dat 33 lei , iar solutia de curatare , nu am gasit de la Seba Med si am luat de la Clerasil si am dat 17 lei .
Ce e mai aiurea ....doctorita mi-a recomandat ca aceste doua saptamani sa evit cat pot de mult fondul de ten ...:((
Voi vedea daca au vreun efect sau nu. Dupa doua saptamani am sa revin cu informatii si am sa va zic daca au fost sau nu benefice! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu